2009-12-29

Omelettdissarn

Jag tycker det är intressant med hur mycket skog vi mejjat ner för att göra shoppingcenter överallt. SKHLM, Heron City, Nacka Forum, Sickla, K:FEM, Farsta Centrum, Liljeholmen, Orminge Centrum.. Det är jättepraktiskt för oss som bor utanför staden, yes indeed, allt på samma ställe. Mm-mm-mm. Myspys. Men vadfan, behöver alla ett H&M inom 10 km radie? Eller kanske det är grejen med att bo i stan/nära stan, att man har nära till allt?
Också den här grejen med typ Heron och SKHLM som jag var i idag för vi skulle till IKEA, allt var bilanpassat. Svårt att komma dit med kollektivtrafik liksom, och alla dessa parkeringshus! Det är helt otroligt, femvåningshus fyllda med små rutor. Vi kommer bli som TEXAS där alla kör bil ÖVERALLT, till och med till sin jävla brevlåda!!
Inte_okej. Skog är fint. Parkeringshus är fula.

Jag vill se Lillefot - Landet för längesen.. på svenska. Var nästan det enda jag kollade på när jag var liten. Fan vad bra den var, och sorglig.. men bra. Alla som inte sett lillefot har missat något underbart. Jag vill ha en allmän disney-kväll fortfarande!!11

Nu börjar det hända grejer. Ska åka till Josefin på tjejkväll och sova där ikväll, fika med Anton imorgon, träffa Josefina SNAART JAJAJAJA, träffa Sonia innan den 4:e då hon åker till London, träffa Felicia dagarna efter nyår. Superbt. <-- Underbart ord. Visste ni att jag mår illa av omelett? I alla fall hemlagat. Jag står inte ut med doften, inte heller konsistensen. Det enda jag åt i Belgien när jag gjorde lunch var omelett, för det var det var jag verkligen asbra på att göra. Därför åt jag för mycket av det. Idag tyckte pappa att jag skulle äta omelett till lunch, kände hur doften spred sig i huset och det slutade med att jag sket i lunch för i helvete heller att jag äter omelett. Så om ni vill få mig att må illa, bjud på omelett. *tummen upp* /inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar