2009-12-27

Förpillat förtjusande

Julklappslista, som jag hoppas att ni tolkar på rätt sätt. Jag vill få överblick av vad jag fick, inte skryta:
  • Capo
  • i.d bare minerals face fashion, the look of now: wild spirit. (ett litet sminkset ihopplockat för en look. 5-piece in-style color collection, som de så fint uttrycker det. mitt set gick i lila på ögonskuggorna)
  • grön iPod nano 8 gig <333
  • parfym: dkny "be delicious". den gröna. kom med body lotion också. smellz wunderbar
  • presentkort på åhléns
  • Boken "hemligt" av Sonia. Som ett test med massa personliga frågor som man ska skriva ner svaren på.
  • pengar
  • fyra armband och en ring
  • godiss, en påse och en chokladask
  • locktång, babyliss iCurl. AWESOME
  • tre par strumpbyxor
  • Handkräm
  • Nagellack, som man ska ha under allt så lacket fäster bättre.
  • Nagelfil av glas, från mamma.
  • Läppbalsam med rosa ton
And that would be all. Jag är ap-nöjd.

Vad är grejen(...)Jag gillar det uttrycket; vad är grejen... <--- Att inte komma till saken.

Vad är grejen med att folk alltid är så jävla crazy och står och dansar i vardagsrummet i det lyckliga slutet på hollywoodfilmer när alla fått varandra? Gör folk det här irl, det här dansandet? Har jag missat något, eller? Känns inte som om jag har någon lust att ställa mig i vardagsrummet med den jag är kär i, eller för all del shakea på röven medans jag gör mig i ordning och låtsas att hårtorken är en mikrofon. (ja, det förekommer också i filmerna). Se bara på slutet på "The Holiday" eller "Enchanted". DET ÄR STÖRANDE. BAJS PÅ ER OCH ERA PUTTINUTTIGA, UNDERBARA, SÖT-FUL-TÖNTIGA DANSER SOM GÖR ATT NI ÄR SÅ FÖRPILLAT GLADA!!
Man gör inte så i verkligheten. Jag gör inte det, på sin höjd sjunger jag när jag är själv, men vemfan dansar?

Jag vet en; Thandi. Min goda vän Thandi. Hon dansar med sin mamma i vardagsrummet, och det är skitroligt. Man borde kanske göra det oftare.. Men det behöver inte vara ett sliskigt lyckligt slut bara för det!!

Nu räcker det med inlägg för kvällen/natten.

Devinez qui je pense... C'est pas trop difficile.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar