2009-12-19

Undrar

Jag undrar vad det var som kraschades på nedervåningen nu.
Jag undrar vadfan anledningen är till att det står ett par svart-röda crocs i vår skohylla?? Vems är dom?? Släng ut dom ur mitt hus!
Jag undrar om Nacka Forum någonsin varit mer packat med människor än det var idag, fast det gjorde inget för jag fick julklappar köpta och fick spendera tid med Thandi på köpet typ.
Jag undrar fortfarande vad man inte kan göra med tanke på en apelsin.
JAG UUUNDRAR OM DUUU, HAR DU KRAFT ATT GE DIG AAV?? GER DET MOD ATT STANNA KVAAR?? VÅGA BYGGA PÅ NÅGOT NYTT??!?!?!??! - Patrik Isaksson

Jag undrar vad du tänker. Kan du inte säga det till mig?

En sak är säker, knäck är gott och därför går jag ner och börja koka det nu.

Dagens ord: Undrar. Säg det för många gånger och du börjar tro att undrar är en slags fågel-art som kan simma jättefort under vattnet.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar