2009-12-25

Jag är inte sur, jag mår bra.

Att klara av julen på ett par rader: JUL. Juljuljul, presenter, kalle anka, host och snor, juljul, grön iPod nano, locktång, parfym, pengar, presentkort, medmera. Tack!
Jul.. Trött.. söt släkt, fina kusiner, givmild mormor, godnatt.

Jag är sjuk och jag behöver en kopp te. Har köpt en glamourtidning som jag tänkte sätta mig och läsa.. med en kopp te. Vi åkte just ut till Saltö och grillade vid några klippor vid havet. Det var mysigt, trots att det blåste och så. Vet dock inte om det var så bra för min snuva.

Den här julen blev mest på tvären för mig. Jag fick aldrig in känslan, och blev jätteförvånad över att jag fick paket igår för inte hade jag tänkt på det sen jag satte upp min önskelista i början av december. Jag missade Karl-Bertil Jonsson. Fattar ni? The grej är att jag inte ens märkte det. Så, fine. Det är ju mitt eget fel att jag inte fått in någon julstämning, jag får fixa det bättre nästa år om jag har lust med det.

Fast nä, det är inte bara mitt fel. Fan vad jag avskyr det du gjorde. Så jävla vidrigt och själviskt. Varje gång jag ser dig vill jag bara ge dig en käftsmäll. Det är inte okej, inte på julafton. Fast nej, just det, det är ju så synd om dig ja så... ja, där kom skuldkänslorna också. Skitsamma.

Tack och hej lever pastej för det är så jävla fult när man säger det.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar