2009-12-14

Poänglös

Du är under mitt bröstben. Om jag skulle beskriva känslan med en färg skulle den vara lila, som ett blåmärke. Det suger. Jag är ledsen. Jag sov fyra timmar inatt och har ingen ork att tränga undan känslor. Jag kan fortfarande inte gråta, jag är inte tillräckligt. Jag är inte heller glad, vilket gör att jag fastnar klämd i något obekvämt mellanting. Klämd.

Jag fryser. Jag har ryst mig genom den här dagen, och sedan halkat mig hemåt på istäckta vägar. Ser jag ut som en jävla isprinsessa eller? Nej, just det. Snarare en jävligt tjock giraff som inte fattar någonting och som idisslar galet istället. Jag ska fan ta fram mina vinterskor imorgon.

Och egentligen har jag inget vettigt att skriva, som ni märker. Om det är någon som läser.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar