2009-12-31

LISTA: MITT 2009

Frågor
  1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja verkligen
  2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga
  3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Jadå
  4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, tack för det.
  5. Vilka länder besökte du? - Egypten, Irland, Danmark, Tyskland, Belgien, Frankrike, Norge
  6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Gärna fast sällskap
  7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Den 26e april, Martin och jag gjorde slut
  8. Vad var din största framgång 2009? - Jag överkom många rädslor och segrade därför i ett krig mot mig själv.
  9. Största misstaget? - Jag har gjort många.
  10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Sjuk, ja. Feber och sånt.
  11. Bästa köpet? - Kläder, massvis av snygga kläder, och min hatt.
  12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder..
  13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att börja på rytmus
  14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Alla från Fame, Ryan Adams "Fuck the universe", Beyoncés "Halo", med mera.
  15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag tror jag var mer känslosam över huvud taget.
  16. Vad önskar du att du gjort mer? - Fritidsaktiviteter, istället för datorn. Planerat mina studier.
  17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Föraktat
  18. Hur tillbringade du julen? - Med familj i Strömstad
  19. Blev du kär i år? - Twice
  20. Favoritprogram på TV? - Scrubs och SATC
  21. Bästa boken du läste i år? - TVAJJLAJJT!!!
  22. Största musikaliska upptäckten? - Shit, 2009 var verkligen musikens år för mig. John Mayer var bästa, sen Bon Iver, Kimya Dawson, Lenka, MGMT, Pomplamoose, med mera.
  23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - O ja, bl.a SATC-box
  24. Något du önskade dig men inte fick? - Systemkamera
  25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Var med massa underbara tjejer hemma hos mig. Drack cider, woho.
  26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Indie, oh my darling. Gärna 50-tal, lite sött och flickigt blandat med awkward gubbe.
  27. Vad fick dig att må bra? - Vänner, herrejesus, vänner!
  28. Vilken kändis var du mest sugen på? - Robert Pattinson. M-m-mmmh..
  29. Vem saknade du? - Martin.
  30. Den bästa nya personen du träffade? - Måste vara Jonas
  31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Besvarade känslor
Ja- och nejfrågor
  1. Druckit alkohol? - Japp
  2. Rökt? - Stolt NEJ!! Trots att jag varit packad när folk frågat mig om jag vill ha cigg så har jag sagt NEJ FÖRIHELVETE! Finns inga ursäkter!
  3. Snusat? - Nehedu
  4. Varit full? - Ja
  5. Rökt vattenpipa? - Nej
  6. Däckat? - Nej
  7. Kysst en främling? - Nej
  8. Fått ett sugmärke? - Jahaha
  9. Gjort ett sugmärke? - Ja
  10. Har haft oskyddat sex? - Nejjjjjeenejnej
  11. Kysst en tjej i klassen - Pussat
  12. Gjort något dumt? - Jag antar det
  13. Gjort något som du ångrar? - Skojja inte
  14. Strulat med ditt ex? - Nej, tack och lov
  15. Sagt nej till sex? - Ja, och blev kallad jävla fitta för det.
  16. Fixat dig i timmar? - Två kanske
  17. Gråtit inför mer än 10 personer? - Det tror jag inte
  18. Smygit ut? - Nej det behöver man ju inte göra
  19. Sovit brevid någon av samma kön? - Japp
  20. Sovit brevid någon av motsatt kön? - Haha, ja
  21. Lekt med någons känslor? - Inte medvetet
  22. Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Alltid
  23. Gråtit dig till sömns? - Ja
  24. Gråtit framför någon du älskar? - Ja. Fyfan.
  25. Kysst en kille? - Ja, omnomnom
  26. Vaknat av att du gråter? - Ja.. nej, jo.
  27. Skrikit ord som hora och slampa till någon - Nej, *gloria runt huvud*
  28. Mått bättre eller sämre av alkohol? - Både och
  29. Slagit någon på skoj? - Kanske, men inte hårt
  30. Blivit slagen på skoj? - Se ovan
  31. Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Multiplicera med typ 12
  32. Gått bakom ryggen på någon? - Ja, det ångrar jag
  33. Varit på sol semester? - I Egypten. Fyfan, det gör jag inte om.
  34. Badat i havet? - Jada joda
  35. Har haft snöbollskrig? - Nej, har försökt få folk till det men förgäves
  36. Sett en hel fotbollsmatch? - Nej, vad är grejen med fotboll!?
  37. Inte sovit på en hel natt? - Ja
  38. Varit på sjukhuset? - Jaaa... Jo, ja. Blodprov och sånt.
  39. Sovit i över 12 timmar? - Troligt, kanske.
  40. Sett en film mer än 10 ggr? - Nej, Att Döda En Film.
  41. Tagit någon på röven? - Mmm yeah baby.
  42. Lärt känna någon via internet - Nej, inte i år!
  43. Fått ett IG?- Nepp
  44. Åkt buss i över 10 timmar - Ja det har jag nog.
  45. Varit ute en hel natt - Nej tack för det
  46. Blivit tagen av polisen - Nepp
  47. Svikit en vän? - Ja. Förlåt.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar