2009-12-17

Nattprat

Shit vad effektiv jag blev helt plötsligt. Ganska random. Det är något med nätter. Inga är online någonstans, det är tyst överallt och man kan bara fokusera på det man ska. Jag är klar med hela idrottsuppgiften = SOFT OCH TYP STOR STRESSFAKTOR SOM BORTBLÅST. Nu gäller det bara att bli klar med den där nedrans låten, men håltimmar har jag gott om imorgon så det ska nog inte bli så svårt. Jag ska hålla tal imorgon också, men det kommer gå bra. Jag ska hålla tal om svenskar, kanske ska lägga upp det här sen.. Funderar på det va.

Min sångpedagog hade tappat rösten idag, ganska ironiskt, men vi hade lektion ändå. Jag fick MVG i sång. Tack. Eller jag menar, jag har förtjänat det, right?

Jag måste gå och lägga mig nu. Jag uppdaterar för ofta. Jag hittar inte på något att säga mellan varven.

Dagens ord: De paroles (låttext på franska)

/inkzor

1 kommentar:

  1. Klart du förtjänar det! Grattis, snygging!
    JAG VILL LÄSA DITT TAL. Lägg upp!
    /sonia

    SvaraRadera