2009-12-15

Kurragömma

Sara har beordrat mig att uppdatera oftare, så nu sitter jag här i skolan och bloggar istället. Det känns ovanligt, och jag har två människor bredvid mig som kan läsa om dom har lust. Känns alltid konstigt när folk läser medans jag skriver, men det gör inget.

Det snöar ute. Jag vill ha snöbollskrig. Men jag är en sån där dålig människa som älskar att mula folk och kasta de största snö-blafforna som finns, men när någon jävel bestämmer sig för att göra det tillbaka så blir jag så sjukt sne. Kan inte hjälpa att höra dagisfröknarnas ord
"Om man är med i leken så får man leken tåla!"
Idioter. Vemfan tror att man skulle frivilligt vara med i en lek som fått en att börja gråta? Barnen skulle alltid förvränga skiten till ett jävla hackkycklings-spel där den som förlorade fick höra
"Ha-ha du förloooooraaa!!"
när man bara ville leka. Barn är så grymma.

Je joue à cache-cache, mais ce n'est pas drôle non plus.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar