2009-12-02

Kort om ingenting

Jag står fortfarande för vad jag skrev. Jag vet inte riktigt vad som fick mig att skriva förra inlägget, jag tror att jag är inne i ett höst/vinter-sjunk, som de flesta andra. Det är en seg stämning i skolan, man märker det på konversationerna. Ingen har direkt något att prata om. Livet bara fortskrider, och snart är det väl jullov i alla fall. Jag känner bara för att bjuda hem massa vänner till mig på lördag och festa loss men då ska vi tydligen ha folk på middag. Söndag då? Någon som är på att göra något?

Nu måste jag rensa mitt rum. Stök gör mig stressad, det ska vara rena ytor så man kan andas. Sen ska jag plugga franska, sen ska jag välja kläder inför imorgon, sen ska jag göra mig i ordning och till sist gå och lägga mig. Jag planerar att vara i säng mellan 22.00-22.30. Jag kommer gå upp klockan 06.30 och vara i skolan och sen orkar jag fan inte skriva ner mer. Nu vet ni var ni kommer ha mig ett tag framöver i alla fall.

Jag tycker inte ni läser vår julkalender tillräckligt mycket. ANDRA LUCKAN ÄR ÖPPNAD OCH ÄVENTYRET FORTSÄTTER!!!: http://muppfluppsjulkalender.blogspot.com/

Jag är så bra att skriva "kort om ingenting"-inlägg. *IRONIIIIIIIIIIII* Hejdå.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar