2009-12-27

Tristess



Jag har så tråkigt att jag sysselsätter mig med tristess. Har suttit vid datorn väldigt länge och terrat facebook med mitt jämna in- och utloggande. Nu har jag inte någon känsel i rumpan.. Det är alltså NU ni borde ta chansen att high five:a min rumpa, men jag tror inte någon kommer ta den för ingen är här. Lite sorgligt på något absurt vis. Min rumpa får väl leva vidare.

Jag har upptäckt ny musik idag. Bon Iver och St. Vincent. Den förstnämnda spelar mysiga gitarr-låtar i moll, lite eels/robert pattinson/coldplay-blandning. Den andra spelar intressant/kaotisk/melodiös indie-pop/rock. Jag borde bli skivrecensent.

Imorgon ska jag återigen möta rean med min mor, denna gång i hufvudstaden och inte i Sickla. Weekday, Indiska, Divided, Åhléns, Antikt Gammalt och Nytt och Judits Secondhand ska bli mina offer. För det är ju så, mitt herrskap, att jag ännu har pengar att spendera. Vad jag ska spendera dem på är ännu ett mysterium för mig.
Nu är frågan om man ska ge upp och möta natten eller om jag ska fortsätta mina intet-studeringar, kanske med Skönheten och Odjuret som jag skaffat fram på olagligt vis.

Jag känner mig ganska ensam för tillfället, det vore kul att träffa någon kompis snart igen.

/inkzor

1 kommentar:

  1. Hahahahahah videon, jag älskar dig. <3
    Vi måste ses innan jag drar till London!!!

    Pyzz/sonia

    SvaraRadera