2010-03-15

Allt är inte som man tror

Jag är fett på idag! Somnade tre för jag pratade i telefon. Det var värt dock. Vaknade tjugo över åtta och var sjukt seg, åt typ ingen frukost. Eller jag drack te och juice. Asvärd juice by the wai, God Morgons blodapelsinjuice.
Sen var vänstra sidan av min mittbena vågig av någon anledning. Det var underligt. Jag blötte ner den så den blev platt igen. Sen fick jag springa en bit till bussen för jag var sen och jag blev svettig och jag hatar svett. Men jag mår bra ändå för det är soligt ute och för att för att jag har med mig banan och drickyoghurt till skolan. Det är inte min stil att vara glad på måndagsmornar..

Det är massa småungar här på vår skola som ska ansöka om att komma in nästa år. SMÅBARN! Sen slog det mig att jag är lika gammal som dom..

Men Conan Doyles skrev aldrig att Shrelock Holmes sa "Elementary, my dear Watson". Han skrev aldrig heller att han hade hatt. Världen är inte alltid som man antar.

Har datorkunskap. Bojana har gjort det igen, hon sa "lilla korsen" till det lilla korset i programmet excel. MoaLee är här också. Hon är en jävla pepparkaka. Asgam. JAA!! Ny förolämpning. Nu slutar jag!

Dagens ord: Asgam

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar