2010-03-23

Motorsågar och spya

Pernilla Wahlgren var på vår skola idag. Med en råtta i koppel och iklädd tighta jeans, en röd dunjacka och klackskor stegade hon in på vårt territorium. Jag hatar att jag glömde motorsågen hemma idag. AAAH SÅ HEMSKT SAGT.

"Å dina gråa hår, glöm dom!" *ler med döda ögon* FÖRSÖK GLÖMMA DEN HÄR GURKAN UPP I DIN BAKVÄG!

Varför gillar jag inte Pernilla? Hon går mot allt jag står för. Hon har ingen integritet, hon är flickig och sabbar saker som alla som är för jämställdhet jobbat för, hon bryr sig bara om sitt yttre och har glidit in i artistbranchen på en jävla räkmacka. Vad är hon bra på, egentligen?

Jag gillar inte negativa attityder. Det är så himla tråkigt.

"Sade hon efter att ha lagt ut texten om hur mycket hon ogillar en människa hon inte ens känner". Äsch, ni vet att ni ska ta mina utläggningar med en nypa salt.

Jag menar att många nu på Rytmus verkar ha en väldigt negativ inställning till den här temaveckan. Det är riktigt tråkigt. När vi för en gångs skull gör något som många tycker är intressant så kommer det alltid någon och sänker stämningen totalt. Det leder till att fler bara sänks med och då börjar de och spy ut saker. Allt är bara nerkladdat av spya och jag har ingen lust att gå till skolan imorgon för att städa upp det bara för att jag vill att det ska vara rent så jag kan se och lära mig om det här.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. På eftermiddagen runt två. Tror hennes dotter ska söka in till skolan. Jag kommer sparka på barnet varje dag om hon kommer in.

    SvaraRadera