2010-03-12

Great and glorious things

Kolla!! Det var chat med Salem idag och jag skickade in tre frågor och han svarade på två av dom! Var faktiskt många som ställde frågor. Jag är speciell. Den frågan han inte tog var typ om han kände sig mest bekväm på scen i globen eller i bengans, skit sammaaah. Kolla här! Mina frågor kommer från "Ingrid".. För jag heter Ingrid liksom..

Annars då. Varit en apseg dag. Har inte fått något gjort. Eller jo lite. Men inte mycket. Jag har börjat skriva novell på svenskan, det var det produktiva för min del. Den kommer nog bli bra. Jag hoppas på det. Det bästa hittills med dagen har varit att vi fick tacos till lunch och att jag sedan träffade Sonia efter skolan och fikade mysigt men för kort. Ikväll blir det väl chill hemma. Kanske att Jonas och Jepps kommer över. Kanske. Nu ska jag fokusera på att städa mitt rum. Så är det i tillvaron, ja. Man får rensa sin egen skit.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar