2010-03-09

Ni kan kalla mig Sid, sengångaren Sid

Remember me ska man ju se också, och Alice in Wonderland som sagt. Och gå på Salems skivsignering imorgon och köpa hans skiva för 149 kr. Och köpa sommarkläder, underkläder, solglasögon, skor, med mera. Världen är fin om man har pengar.
Kommer väl ändå inte kunna se Remember me för Robert är snygg och jag orkar inte se hur snygg han är och veta hur bra han är och allt det där för då blir jag bara ledsen av att jag inte har en pojkvän - jag hatar ordet pojkvän det låter så fyran. Men jag kan inte skriva partner heller för det låter som man är homosexuell och inte är tillåten att säga något annat än partner för det blir fel typ.


Jag är trött för jag har sovit lite de senaste två nätterna. Jag fortsätter gå lika långsamt som jag gjorde på semestern. Egentligen hatar jag att gå fort fast jag gör det ofta. Ni kan kalla mig Sid, sengångaren Sid. Det här är jag, en liten parentes:


Aja om man vill må bra och känna sig nöjd med sitt liv kan man kolla på den här tjejen. Jag älskar sådana här människor, skulle bra självförtroende ens existera om personer som hon inte fanns?

Nu ska jag göra sås.

/inkzor

5 kommentarer:

  1. Vad menar du med att länka till henne?
    Menar du att du får bättre självförtoende för att du tycker att hon på något sätt är ful/mindre intelligent?

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag inte. Att hon är ful/mindre intelligent är väl din tolkning av henne eftersom du tar upp dom adjektiven?

    SvaraRadera
  3. Hahaha. <3
    Töntig anonym, grow up.

    JAG VILL SE REMEMBER ME!
    Vi kollar på den, ja?

    SvaraRadera
  4. Stenhårt! Ska vi göra't på freedag kanske till och med?

    SvaraRadera
  5. Jag ska på bio på lördagen med, blir för dyrt :(((
    Vi kan ta det nästa vecka eller så? <3

    SvaraRadera