2010-03-22

Lite nyheter

Jag har kanske skaffat jobb på ett café som heter Boo trädgård. Ligger ganska nära mig. Ska dit på en intervju på söndag, meddelar när jag vet mer för inget är säkert. Skulle vara rå-härligt om jag fick det. Fatta erfarenheten

Jag ska till USA på sportlovet, med mamma. Okej? Jag meddelar i förväg och allt det där som folk klagade på att jag inte gjorde när jag åkte till Teneriffa. Jag ska till Washington, och lite fler ställen. Drar den 2:a april och kommer hem den 8:e, tror jag. Ska bli väldigt väldigt väldigt roligt.

Imorgon ska jag fika med min mormor.

Jag lyssnar just nu på Tillägnan med Tommy Körberg. Jag tror det är en av världens vackraste låtar, och jag tror det här är den vackraste kroppsdelen på en människa.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar