2010-03-21

Inlägg i snö

Idag snöar det. Det här landet fail:ar på vår. Alla verkar upptagna. Jag vill se Remember Me på bio. Antar att jag får gå med mamma, fast båda mina föräldrar städar huset. Jag kanske kan gymma. Jag måste plugga. Sen kommer lite släkt hit på middag. Jag har alltså ungefär sju timmar på mig att göra något. Alltså sju timmar på mig att gräma mig över att den här dagen aldrig blir bättre och mer händelserik.

Sluta klaga, Ingrid. Nu har du faktiskt under den senaste halvtimmen klätt på dig, borstat tänderna och håret och bestämt med Alva att ni kanske ska gå på Remember me och om det inte blir så ska du gymma och städa ditt rum.

Nu ska jag fortsätta att skriva musik. Kanske spelar in en video på när jag sjunger. Kanske.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar