2010-03-29

Bekännelser


Dagens bekännelse: Eftersom jag är förblindad av hur mycket jag tycker om dig, så är jag övertygad om att du inte att du tycker om mig lika mycket som jag tycker om dig. Det är därför jag ibland distanserar mig ifrån dig, för att jag inte vill tränga mig på. Jag tror också att du någon gång kommer inse, ganska snart, att jag inte är så bra trots allt. Därför försöker jag också distansera mig för att jag är så väldigt rädd för att förlora någon igen. Jag skulle klara det, men jag vet att det lidandet aldrig försvinner.
Dagens andra bekännelse: Jag är dålig på att distansera mig från dig. Det är därför du alltid finner min blick på dig när du ser dig om.

/inkzor

1 kommentar:

  1. joSefina ( mlithefoto@blogspot.com )30 mars 2010 kl. 19:49

    åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera