2010-03-25

ATT LEVA ÄR INTE ETT PROBLEM SOM SKA LÖSAS, DET ÄR EN RESA ATT UPPLEVA TYP YEAH ÅLRAJT

Det är våffeldagen idag. Jag har inte fått någon våffla. Det är sorgset. Jag åt ostbågar istället, vilket inte ens var i närheten lika värt. Nejnej. Nu är jag sötsugen. Det var jag inte förut. Gå och dö. Jag är tjock.

Öhm. Jag åt en kristen chokladboll idag också, apropå tjock. Dom smakade satan. Ironin.

Träffade Fanny idag efter skolan gjorde jag också. Fascinerande att vi inte träffats ordentligt på typ två år, tiden har flugit. Jag har saknat henne. Haha, åh, hon är fin.

Jag sitter här och gör inte det jag ska. Jag är trött på att ha tråkiga saker som ska göras. Livslust ligger på minus tre. Jag ska spela gitarr nu. Har fått blackbird i läxa - klassiker.


Nej.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar