2010-03-17

Så långt borta.

Förlåt för dålig uppdatering antar jag. Eller inte. Ni är bortskämda med mitt överbloggande. Jag har inget att skriva om.

Jag är nu mitt uppe i min håltimme. Jag var nyss och gymmade. Känner mig uttömd på energi, men det var värt. Borde äta men jag har ingen att äta med. Snart har Alva slutat, då jävlar. Idag ska jag träffa Sara och HAHAHA jag skrev "fitta" fast jag skulle skriva "fika". Antar att gårdagens ordförvirring sitter i. Det ska i alla fall bli fint.

Jag funderar mycket på ordet vacker just nu. Jag tycker man borde använda det. Jag hör ingen i min ålder säga att något var "vackert", om inte ironi är inblandat förstås. Det finns så mycket vackra saker. Dock är ordet speciellt och borde inte överanvändas heller.

Jag har dina leende ögon på min näthinna när jag ser dig stå några meter bort och inte titta mot mig.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar