2010-03-29

Hej hejdå

Min mobil luktar tacos. Jag åt tacos till middag. Jag åt med händerna. Jag smsade. Min mobil luktar tacos. Jag är kissnödig och ska försöka skriva klart det mesta av det här sketna ekonomiäcklet ikväll tänkte jag.

Det är begravning för min hörsel imorgon klockan två. Det var massa metal på öppen scen den här kvällen på skolan, och jag hade inte med mig öronproppar. Anywayway. Fast det var ändå tufft på något sätt, måste ge dem det. Allmänt mysig öppen scen-kväll. Jag sjöng också.. Norwegian Wood med Beatles, det var obligatoriskt för att vi inte spelade upp med vår ensemble på ensemble-uppspelet. Skönt att det är över, mest.

Den här snubbens bilder på hans katter är bäst. Hans katter kan beskriva varenda sinnestämning man kan ha. Låter den här nedan representera min nuvarande känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar