2010-03-18

Vackra isär


Jag saknar Sonia. Jag vill prata med henne. Kanske hon vill följa med på fikan som Sara och jag ska ha på fredag? Blev inget igår eftersom mina föräldrar ville ha hem mig.. plus att jag var död.

Min mor shreddar galet i köket (shred.. Rytmus-grej antar jag, man gör något jävligt intensivt och bra). Kastruller flyger överallt låter det som. Undrar varfööör. MWAH. Skitsamma.

Nu är det då menat att jag ska plugga ekonomi. Ja, så hade det kunnat varit. Då skulle inte världen varit den samma. Intressant tanke.

Jag ska till USA på påsklovet.
Skabb ökar bland ungdomar.
Min körledare gjorde mig sällskap till bussen idag för jag har inga vänner. Hon har hurtig blick som är på gränsen till galen. Inte okej.
Jag ryser av ljudet som blir när man gnuggar mjöl mot trä. Uppstår ofta när man bakar. Förjävligt ljud. Akta er.
Vigselringen sitter på fjärde fingret till vänster om tummen på vänster hand eftersom det är det enda finger som har en ven som är direkt länkad till hjärtat.
Hejdå.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar