2010-03-16

Negrooo

Jag mår inte så bra. Vill helst åka och gymma och sen åka hem. Jag har håltimme nu fram till halv fyra, då jag har idrott. Sen har jag kör med Sofia. Jag är trött, har mensvärk, huvudvärk och mår illa. Känns inte sådär ASVÄRT. Jag skriver fel hela tiden också, typ skriver fel bokstäver och sätter dom i fel ordning. Huvudvärk blev jvuvärd, blev fick jag till men, skriver skricer, hela tiden ochkså - vadfan? Ska äta äpple och mörk choklad så kanske det blir bättre. Jag är beroende av att ha en bra blodsockernivå. Den mörka chokladen är från Teneriffa och heter Negro.. Fni-hi-hiss. Så får man inte säga. TENGO LA CAMISA NEGRA!! JAG HAR (D?)EN SVART(A?) SKJORTA(N?) WOHO! Världens bästa låttext hjärta hjärta..

Och du ska låta mig vara fast låt mig vara samtidigt som du är med mig.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar