2010-03-11

Salem

Ja han var fantastisk och nu har jag hans nya skiva och den är signerad. Han spelade med play-back från sin iPhone eftersom hans nya skiva är rätt elektronisk. Därför var han lite nervös innan och han sa "Ja då får vi se hur det här går.." och då sa jag "Lycka till!" (behövde inte skrika för jag stod nära) och då började han skratta jättehögt och sa tack och förklarade för publiken att jag sagt lycka till. Han körde "Four o'clock" och "I'm So Happy. När han frågade om dom längre bak hade det bra skrek någon "NEJ för vi ser inget!" varpå han fixar fram ett bord som han ställer sig på och fortsätter köra. Så underbar! Efteråt, när jag fick min platta signerad, frågade han om jag tyckte det gick bra och sa att han tyckte det var läskigt eftersom han var ensam på scen, utan band. Jag sa att jag tyckte det hade gått jättebra och att ensam är stark. Då började han skratta igen. Jag älskar hans skratt.



/inkzor

1 kommentar:

  1. OMG NI HADE VÄRSTA KONVERSATIONEN INKAAAN NÄSTA GÅNG MÅÅÅÅSTE DUUUUU FLÖÖÖRTAAA BLINKBLINK

    SvaraRadera