2010-03-21

Ännu mer

Det är jobbigt för oss vanliga dödliga att det finns en sån snygg människa där ute. Man känner bara för att lägga ner. Ska dra in till stan snart och se Remember Me i alla fall, fast nu med Sigrid
istället för med Alva. Så kan det gå.












Jag spenderade den här eftermiddagen med att hata. Allt går tillbaka till mig själv till slut. Jag avskyr och föraktar så mycket. Allt irriterar mig just nu. Jag kan inte acceptera att jag blir sån när jag blir stressad. Det är så mycket lättare att hata. Jag vaknade imorse av att mamma stegade in i mitt rum och väckte mig tio i tio, när jag var inställd på att väckas av min mobil vid halv elva. Det förstörde min dag. Jag antar att jag är psykisk instabil. Lägg in mig också.





/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar