2010-03-04

Även moder jord har dàlig hy

Okej. Förut var det "Vi bor uppe pà ett berg, har vacker utsikt och varken internet eller mobilkontakt!! Spännande!".
Nu är det mer "VI BOR UPPE PÀ ETT BERG I INGENSTANS!!! Interneeet!! Mobil!! Civilisation!! AAARGH!"

Fast jag har faktiskt varit inne pà internetcafén varje dag sen vi kom hit. Sneaky, ey? Men man uppdaterar liksom inte varje dag som man är pà semester ändà för det skulle gà direkt in pà min lista över "mest patetiskt" som jag faktiskt jobbar pà.

Har jag nämnt att vi bor vid en vulkan som heter Teide? Jo, det har jag nog. Har ni tänkt pà att vulkaner är som världens finnar? Inte?

Jag màr ocksà bättre nu, för övrigt, och som Matilda sà fint uttryckte det i en kommentar sà har jag nog fàtt en kork upp i röven.

Kan knappt vänta tills jag kommer hem för dà ska jag dra och se Alice i Underlandet, och sen kommer Salems album ut den 10:e. Mmmmh marabou pà det. Och ni fàr inte skratta àt min röda näsa när ni ser mig. Den är inget annat än fördelaktigt exeptionell.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar