2010-03-14

Inlägget jag inte publicerade.

400 inlägg nu. Japp. Hade besöksrekord i torsdags också. Kul minsann!

Just nu är jag arg. Saker går inte som jag vill. Har precis spenderat mer än en timme med att skriva ner melodin på sticket på låten jag ska framföra för att sedan kunna lägga stämmor på det. Nu visar det sig att det inte funkar att ha trestämmigt på sticket som jag vill eftersom melodin går så lågt ner så en understämma blir svårt att sjunga för en damkör. Då skulle jag ju kunna fråga några män i och för sig om de vill sjunga men vilka det skulle vara har jag ingen aning om, vet inte vilka jag vill ha förutom en. En räcker inte. GNARRRRFFT!! KAN inte skita i stämmor, skulle förstöra hela låten, och understämma behövs liksom. Idag har jag i alla fall gjort franskan, och engelskan kan jag också hinna med. Om jag kommer på en novell-idé till svenskan är väl det bara en bonus.

Så nu har jag skrivit av mig. Tänk att man ska behöva plugga så mycket när jag har viktigare saker att tänka på. Längtar tills jag är klar, fast då behöver jag plugga ekonomi. ÄSCH SKITSAMMA DU BLIR ALDRIG KLAR SÅ LÄNGE DU ÄR ELEV NÅGONSTANS!! Har gått i skolan i snart nio (inte tio, hoppade över sexan) år och hoppet om att någon kort stund under någon termin inte behöva plugga har ej ännu dött. Underligt.

Jag misstänker att det är ett fönster öppet någonstans här.. Sneaky window.

(paus för middag)

Det var middag i en timme. Random. Och inget fönster var öppet. Det är bara jag som fryser. Jag är en vampyr na naa nanana.

Dagens med mat-tema:

Dagens ord:
Renskav. Jag åt renskav till middag. Det är typ som kebabkött gjort på ren. Avskrapat sådär, mysmjum.
Dagens brainfuck: Glasnudlar!!! Man ska inte kunna se rakt igenom sin egen mat.. Det är jättekonstigt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar