2010-03-05

Med RnB-musik i bakgrunden skriver jag detta. Kreativiteten flödar.

Idag har jag varit i ett moln. Jag har alltid velat vara i ett moln. Nu har jag det. I moln finns dimma, inte sockervadd och bomull som jag förväntade mig. Hm. Ledset.

Jag har fortfarande inte kommit underfund med hur jag vill skriva den tredje sista bokstaven i det svenska alfabetet efter en veckas sökande efter den mest lämpliga ersättaren. Att skriva a eller à, det är fra/àgan. LÖL. Lallar övrigt lite. Skriver ett vanligt A, jag orkar inte, ha fantasi.

Idag at vi lunch pa en fiskrestaurang. Jag at kyckling. Efter det akte vi hem och jag lyssnade pa Salem i solen. Jag kommer hem i övermorgon och det är okej även om jag hört att snö fortfarande existerar i icke-lagom mängder i Landet Lagom.

Dagens ord: Salida. Betyder utgang/exit pa spanska. Det är dagens ord fär varje gang jag ser det fnissar jag och tänker pa "slida" som har med kvinnligt könsorgan att göra och det är roligt som sagt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar