2010-03-11

Viktig information finns här om du vill lära dig att mysa

Fy bajs. Jag vaknade tio över tolv idag. Fy. Verkligen fy. Avskyr sena mornar. Behövde väl sova antar jag. Men vadfan ändå liksom.
Tonårsjävel. "You know.. like, whatever."

Gårdagskvällen var intressant. Hade roliga konversationer med Ben och vi sa typ "fitt-aaah" till varandra i olika variationer. "Rynk fitt-aaah, bitterrr fitt-aaah, ap fitt-aaah". Sånt är kul med rätt betoning och intensitet. Sen hade jag den här dialogen med Anton, som är tagen ur West side story, typ 10 gånger :
Jag: Tony!! What's your real name!?
Anton: ANTONN!!
Senare satt jag i ett badkar i ett mörkt badrum och filosoferade med Jonas i en timme, och jag hann även med att dansa till "Kom igen Lena" med vackra människor.

Asbra kväll! Tack Sofia!

Myskurserna har landat i Sverige, utropar Metro. Amerikanarna kom tydligen på idén som där kallas "cuddle party". Ett forum där vuxna lär sig utforska kärleksfull beröring och kommunikation inom tydliga ramar utan att det sexualiseras. Man lär sig sätta gränser, att säga Ja och Nej. Man sitter alltså i en ring och "berör varandra" som det så fint står i artikeln.
Kontakta Mia Gartner i Göteborg om du vill lära dig att mysa.
Vet inte om jag behöver lägga till någon kommentar på det. Tror bara jag ska låta det sjunka in och lämna det där..

Ikväll ska jag vara hemma så ni kan vara lugna. Jag ska titta på film och äta godis. Fast jag vill baka såna där söta cupcakes med glasyr på fast jag har inte tid med sånt trams så det lär inte hända.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar