2010-03-27

Wtf


Jag är SÅHÄÄÄÄR irriterad just nu. Har fått nån virusskit! Pop-up reklamer om värdelösa saker! KÄNNER MIG ANTASTAD AV MIN EGEN DATOR! Den som ska förstå mig och vara objektiv, tycker nu att jag ska gå med på någon stardoll-hemsida. Det jag stör mig mest på är att jag tror jag fick skiten när jag laddade ner en applikation till WINDOWS FUCKING MEDIAPLAYER för att den SA ÅT MIG att göra det för att annars skulle det inte fungera, och det fungerade inte när jag försökte köra utan att ladda ner skiten. VAD ÄR DET FÖR BULLSHIT LIKSOM?

Det pratas i mina tjejkretsar. Om killar. Kanske inte är någon nyhet direkt, men det är inte samma sak längre. Det pratas om att vi är trötta på dom. Hör ni det, killar? Trötta på er.
Vi är trötta på dom och på kärlek. Jag kan numera säga att det är en trend. Skulle väl säga att 7 av tio säger att dom inte har någon lust att vara i ett förhållande och ibland inte ens att umgås med killar.. Jag är inget undantag. Just nu har jag väl känslan att jag bara inte orkar med kärlek. Det finns för mycket annat som behöver "lösas".

Det finner jag intressant. Jag undrar vad det beror på. Det kanske är en slump. Det ligger väl hos oss tjejer kanske, att vi inte känner att vi pallar, och så smittar vi av oss känslan på varandra.
Eller ligger det hos killarna? Ääär dom dumma?

Kan bero på att det är så jääääävla tradigt alltihop just nu. Världen har DOM HÄR nyanserna. Jag tror vi behöver lite vår. Lite liv i systemet.

Nej jag har inte gett upp på kärleken, jag kanske bara har gett upp rent allmänt på det mesta just nu. Ibland är det bäst att göra så.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar