2010-06-26

Bort ett tag


Imorgon åker jag hit, till mitt (min mormors, men jag har spenderat varje sommar där) landställe vid Fiskebäckskil på västkusten (en timmas bilkörning norr om GBG /utanför Lysekil). Ska vara där själv ett tag, eller ja, med min mormor och hennes gubbe såklart. Ska läsa och kolla på film, och gud vad jag ser fram emot det. Stört, längtar stört mycket efter att bara få dra ifrån Stockholm. Sen runt den tredje juli åker jag ner till Varberg på en familjeväns 50-års fest och möter upp föräldrarna där.

Vet inte hur det blir med bloggandet. Kommer förmodligen att bli lite om laptopen med det mobila bredbandet, som jag tar med mig, funkar. Vill dock inte känna någon press, åker till landet för att jag behöver vila. Efter den här resan blir det med någon dags mellanrum direkt till Slovakien, Österrike och sen Slovenien. Tågluffa med föräldrarna. Phew, vi får se hur det blir. Men nu till första programpunkten för denna månad, mitt tåg går kvart i tio imorgon och jag är framme vid två.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar