2010-06-19

Tjaaaaa som fan

MÅSTE BARA SÄGA HERRE. GALNA TIDER DET ÄR PÅ SOMMAREN.

Såg inte bröllopet, har varit ute i skärgården hela dagen. Kändes skönt att bara komma bort, nu har jag ett gungande huvud eftersom mitt balansorgan fortfarande skvalpar. Gick dock förbi en skärm som visade hur paret glatt vinkade till folket från sin kärra, med massa livvakter som sprang bredvid vagnen. Dom travade bredvid i kostymer allihopa. Det var bland det roligaste jag sätt i hela mitt liv.

Gårdagen var också fin med barnvaktande, och sedan fika med Sonia (UNDERBART JA) och till sist hem till Sigrid. Dock så avslutades kvällen med ett glapp från min käft som gjorde susen för dålig stämning. Ber om ursäkt.

Snart ska jag på fest med Matilda och Anton. Ska lägga upp lite bilder här från idag och igår innan jag drar tänkte jag. Jag har i alla fall kommit till insikt under de senaste dagarna att jag vill gifta mig med en portugis, för vackrare språk har jag aldrig hört och männen är fett snygga jao.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar