2010-06-08

Truttnippra

Jag sa ju i några inlägg tillbaka att det var synd att vi inte har paj. Nu har jag paj, blåbärspaj. Den ska jag ta med till MoaLee imorgon för vi ska bruncha. Sen ska jag fika med min mormor. Sen blire livenight igen. Livenight äger, rytmuselever är begåvade.

Är fortfarande lite wannabe-sjuk, och hungrig och trött. Massa par börjar krypa fram ur sina hålor. Alla ska hångla på allmänna platser nu när det är sommar. Kul. Jag hatar att jag är en sån person som blir kär i bara för att alla andra blir det, för att man ska bli det. Låt mig vara. Lås in mig. Fast det är nog som Alva säger, om jag verkligen skulle pröva att stänga av mobilen och inte vara på datorn på en vecka skulle jag få kraftig abstinens. NOLIFER. Kommer uppdatera dåligt dagarna framöver, det är mycket som pågår.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar