2010-06-23

Mina inläggstitlar suger nuför tiden

Vad skulle ni välja;
att aldrig ha varit älskad och älskat eller
att ha varit älskad och älskat men inte längre, och kanske aldrig igen?

För om man aldrig upplevt den känslan så har man inte heller något att sakna, men om man har det så vet man hur underbart det var och kunna ta vara på den erfarenheten i livet men ändå ha smärtan av att inte ha den känslan längre. Väger det upp?

Såg Dear John igår på bio. Den var ganska seg men den fick mig ändå att gråta. Det var lite notebook-feeling över den. Två ungdomars kärlek som övervinner separationer och sorg typ. Se den med någon du kan hålla handen med.

Nu kommer Lisa hit strax och sen ska även Kruse komma, sen som vanligt med det är charmen med henne.

Du ska aldrig få mig att känna något igen,
och du ska aldrig få röra vid mig igen.

Dagens ord: Skön --- t.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Känns verkligen som om vi behöver ses. Tänk så mycket som kan hända på så kort tid. Vi får ta och träffas på lördag, hoppas du kan under dagen. :) <3

    SvaraRadera
  2. Ja det ska vi, ser fram emot det. Jag kan närsomhelst, hela dagen. Puss

    SvaraRadera