2010-06-21

Dokumentation

Just nu skulle jag vilja ha massa fina knappar, eller pärlor. Eller rita. Jag kanske ska rita. Eller skriva en låt. Vill göra något. Uttrycka mig.

Jag börjar bli jätteirriterad på att jag inte har musik. Det finns massor av musik som jag vill ha i min iPod men inget nedladdningsprogram funkar ju förfasiken. Knulla det. Nej nu vänder jag mig nog till piratebay till slut i alla fall.

Jag var uppe till halv fyra igår, för andra dagen i rad. Det är en underlig känsla att vara uppe så sent, det mesta börjar förvrängas till någon slags evighetskänsla. Att inget betyder något, för vi är ju bara här där ingen annan är. Alla sover, om ingen betraktar så finns man väl inte antar jag. Det jag vill komma fram till är att det är underligt.

Titta, vi "hänger" i "hängmattan" alla fyra. Sigrid, Jag, Emilia och Pauline.

Fin bild på mig och vovov när vi båda badade för första gången, ja, första gången i år för mig.

Ute i skärgården med mammas brittiska väninna Julie.

Ute på stan med Jesper igår, vi satt på donken en kortis och tog fula bilder. Vi syns i spegelbilden.

Dagens tips: Ha vattenmelon i sallader. Gotttt.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Det där om att "Om ingen betraktar så finns man inte", finns faktiskt en filosof som ansåg att verkligheten, den finns bara när vi betraktar den. T ex, ditt hus, det finns bara när du är där. När du inte är där, kan du inte veta om det finns kvar eller inte.

    Typ så.
    Dööh, tråkig "visste du att"-fakta, men men.
    Jag saknar dig. Söt vovveee!!

    SvaraRadera
  2. Inte alls tråkigt, fan vad jag ska läsa filosofi alltså. Saknar dig meeed, älsky.

    SvaraRadera