2010-06-07

Lack ON

Gud vad jag är trött på att skriva utvärderingar. Alla kurser man haft ska utvärderas så att VÅRA FRAMTIDA SKOLKAMRATER SKA KUNNA FÅ EN BÄTTRE UPPLEVELSE!! Det innebär ändlösa frågeformulär, på nätet och på papper. Hela tiden. Tror dom ärligt att jag är så godhjärtad att jag ärligt önskar mina framtida skolkamrater en bättre upplevelse än vad jag fick? Varför ska dom ha äran? Jag är ju bäst, jag ska få det bästa dom kan ge. Eller nåt. Ah well, det är bara det att efter den tjugotolfte frågan som ser ut ungefär som "Vad hade kunnat vara bättre med moment nummer tre (analys) i dess strukturering?" så vill man bara skriva "DEN HADE KUNNAT VARA MINDRE DIAGONALT KORVSTOPPAD I EN NYFFIKEN PLASTMOLEKYL." Man ska vara så insatt, för varje lärare tycker att deras ämne är viktigast, så man måste kunna svara på varje fråga. Jag kommer väl inte ihåg vad jag tyckte i början av hösten? Och jag.. bryr mig inte?
Och ja, utvärderingarna är frivilliga men dom blir skitsnea om man inte gör dem. Dubbelmoraal.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar