2010-06-03

Svar på frågor, del 2 av 2

vilken är din största bedrift?
Att jag besegrat en stor rädsla, eller att jag faktiskt klarar mig otroligt bra som singel.
varför brukar vi ha mens samtidigt?
För att du är en härm-apa???
gillar du sushi?
Sushi är det man får av bajs inrullat i gräs, så nej. Jag har svårt för fisk alltså..
om du fick välja en person - levande eller död - att äta middag och bada bubbelbad med, vem skulle det vara?
Robert Pattinson. :D:D:D:
vem dödade olof palme?
Allah
borstar du tänderna upp-ner eller i sidled?
Allt på samma gång, och dregglar på händerna och ner i handfatet. Charmtroll-style.
kommer inte på någon mer fråga, men jag hatar att sluta på ett udda nummer så aa nu har jag skrivit 14 eller jo jag kom på en, finns det något band/någon artist som du tycker om men inte vill erkänna att du lyssnar på?
Kings of Leon tror jag, alltså dom är liksom lite fag:iga.
Har du det/har du haft det bra utomlands?
Mjo, helt okej, skönt att vara hemma.. Snart ska jag dock åka till Slovenien och Slovakien. Random land, men mer om det senare.
Vad är det värsta du vet?
Folk som får mig att känna mig dum, folk som är för dumma för att inse deras brister och be om ursäkt, vad Israel håller på med just nu, med mera. Jag är bra på att tycka illa om saker. :(
Vilken är din "skäm-låt"?
Hm, det beror på vad man menar.. En låt som jag lyssnar på som jag skäms över är väl Keshas "Tik Tok". Haha
Vem skulle du helst ligga med; salem al fakir eller robert pattinson?
Robert Pattinson, han verkar mer lagd åt det hållet. ;pP;PP;Pp;PP;p
Om du fick kastrera någon, vem skulle det då vara?
Bojana? Nej men hon har redan förökat sig. Min hund tror jag, han ska bli det snart. Moaahaha
Vem älskar du mest, mor eller far? *payback*
Blä på dig. Jag vet inte. Mappa?
Vilken tandkräm använder du?
Den där vanliga röda tuben, colgate.
Vad uppskattar du mest med dina vänner?
Att dom får mig glad, och finns där liksom. Bryr sig.
Ifall carola bad dig att sjunga duett med henne, vad skulle du då svara?
Jag tror jag skulle svara ja, även om det går emot allt jag står för. Så skulle jag äga sönder henne. :D
Huwr kan duh vhara so himmla scnhygg?
Det är en illussion!!
Varför har inte jag lika smarta kompisar som du? (som ställer tusen frågor i en kommentar)
Jag är smart. :(((

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar