2010-06-27

På tåget.

Ni trodde väl inte helt ärligt att jag klarar mig från att blogga ens på tåget? Jag trodde lite på det första timmen men sen så struntade jag i att tro på det. Har läst ut den obligatoriska chic-tidningen och har lite kvar på SOLO. Tjejtidningar är en rese-grej för mig.

Nu är jag i Skövde. Tror alltid att det kommer vara en stad som jag åker förbi och inte stannar i, men vi får väl se, en dag kanske jag träffar en själssyster från Skövde. Fast jag har ju redan en själssyster, hon bor vid Smedshagsvägen utanför Vällingby. Såhär ser hon ut, och såhär såg vi ut igår när vi var med varandra på Skinnaviksberget.

Jag har en fin sårskorpa på ovansidan av min hand, den ser ut som en liten trekant. Fläshigt. Funderar på om jag ska ta och gå till restaurangvagnen snart, bara för att komma tillbaka med chips och läsk och undra vad som hände. Man blir inspirerad av 50+ männen som kommer med ölburkar redan såhär vid tolv på dagen.
Tror det kommer bli lite sånt här framöver, jag slappnar av när jag tänker på oviktiga saker och får skriva ner det i min blogg.

/inkzor

1 kommentar:

  1. Hihihhi, baby! Jag älskar tjejtidningar, man känner sig så... flickig, typ. PUSS

    SvaraRadera