2010-06-30

Det kliar i min näsa, jag kanske är gräspollen-allergiker (så intressant är det här inlägget, du läser det ändå för du har inte förlorat hoppet)

Visst äter man inte senapsfröna som simmar omkring i ättikan som finns i smörgåsgurka-burken? Man petar bort dom röda och gula plupparna från gurkskivorna, plupparna är vidriga. Det vet alla.

Idag var vi i Uddevalla och åt lunch, pastasallad, efter att vi var klara med att mala grenar. Sen åkte vi till Torp och shoppade. Jag gick in på Lindex och hittade allt jag ville ha, händer inte ofta på den butiken. Fann en svart maxi-klänning med T-shirt ärmar, en bh-topp i vit spets och trosor i vit spets till den. Älskar vit spets just nu, vaniljvit spets är finast. Köpte ett par svarta vanliga, tunna strumpbyxor också. Behöver ju inte nämna det egentligen för dom kommer gå sönder 0.0002 sekunder efter att man satt på sig dom ändå.

Nu är jag trött, nu vill jag sova.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Marta klagar över svenska strumpbyxor. Dom är dyra och går sönder. Det gör inte superbilliga polska. När hon säger sånt blir jag genast patriotisk, småsint och går i försvar. Det är konstigt och dumt av mig. Jag måste be om ursäkt!

    SvaraRadera
  2. Gör det nuuuu, silly man!

    SvaraRadera