2010-06-09

Nu är det fint

Sitter i skolan. Ska rensa mitt skåp, sen äre livenight. Kommer från att ha börjat dagen hos MoaLee. Vi mös hos henne och åt brunch. Jag åt blåbärspaj, hon tog bara några tuggor för hon är rädd för att gå upp i vikt. Trist för henne!!1 Hon blev blå på tungan ändå, vi var coola. Hennes balle är fin. Balle, as in balkong.
Sen åkte jag in till stan och träffade mormor. Vi fikade på kulturhusets tak och suckade åt studenterna som åkte runt, runt i rondellen på deras flak, hoppade till dunka-dunka och hällde öl på varandra. Helt ärligt så tycker jag att det är lite low-class. På mormors tid gick de tydligen genom staden i fina kläder med en orkester efter sig. Lite skillnad.
Vi gick och shoppade födelsedagspresent till mig. Det blev ett par skor på vagabond, dom är blommigaaa i blått, lila, brunt, beiget och vitt. FINA! Sen även en grå, kort klänning och en gråvit fjärilsmönstrad topp på topshop. Jag älskar't. Kladrid.

Imorse, när jag satt på bussen, så satt jag bredvid en awesome tant som hjälpte mig att ta av mig jackan eftersom det är så sjukligt svårt när man sitter inklämd på en buss utan någon som helst luft. Det är lustigt hur glad jag blev efter det. Folk som är vänliga i kollektivtrafiken är värda pris.

Såg en bil som hade "LOL" på nummerskylten.

Jag tror jag har en bra dag.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar