2010-06-18

Morr

Den tunnhåriga kvinnan på bussen har sin gubbe, den side-cut:ade lesbiskan har en annan i sitt knä, den piercade flickan med en litersflaska fylld med läsk har en piercad pojke med en påse chips efter sig, feministfittan har sin beskedliga man, till och med tuffa Ebba i "Ebba och Didrik" har sin Filip och båda lägger de på luren på (1, 2) 3. Jag låtsas inte.

Oftast sägs det att när en dörr stängs så öppnas en ny. Oftast är det också så att man stirrar sig blind på den stängda dörren för länge och har inte ens en tanke på att se sig om efter en ny dörr. Jag har ingen lust med nya dörrjävlar, jag har inte ens ett annat dörrfanskap att se på.


Det är ett jävla bitchande hela tiden, fan. Det är mig det är fel på, ja, alla förtjänar ju något bättre jag.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar