2010-06-03

Jag fick 4 mygbett på 10 minuter när jag gick ut nyss

Förresten, jag fick en fråga förut i frågestunden om vad som var det vidrigaste jag visste, och förrutom det jag skrev så tycker jag att spott hamnar ganska högt upp på listan också. Jag förstår verkligen inte grejen. Varför kan inte ditt saliv stanna i munnen liksom? Idag såg jag en kille vid bussen som spottade ut salivet i en smal och snabb stråle mellan framtänderna. Som en lama. Asviiiidrigt. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Lite cred måste han ju dock få för att ha utvecklat SUPERSKILLEDMASTERTEKNIK. *applåder* Han gick i min parallellklass när jag gick i "nollan" och ettan. 94or, suck... Haha.

Jag ska ju åka bort i sommar, till Slovakien. Sen ska vi tydligen åka genom Österrike till Slovenien. Randomn land liksom, men jag det ska bli kul. Har dock ingen aning om vad man gör där. När man googlar länderna kommer det upp bilder på berg, sjöar, skog, slott och kullerstensgator. Låter iofs bra. Då blir det 3 nya länder att lägga till på min lista. 28 länder.

Mmm det här tangentbordet är dammigt, syns nu när solen lyser på. Man kan rita fina mönster på det.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar