2010-06-26

Jag har gula naglar men det pratar vi inte om nu


All denna tid som det tagit mig att inse att det är tvärtom. Det är du som inte är värd mig. Det är okej.

Galet igår alltså, weeow. Tanto orkade inte jag och Johan, de äldre tu fick sitta kvar medan jag och Johan drog till Gröndal på ett litet chill med mina rytmusvänner. Det var jättemysigt. Kvällen bestod av armbrytning med blod, svett och tårar, musikdiggande, diskussioner kring vart man kom om man körde på bron som vi hade utsikt över från balkongen och framför allt INGET prat om att det faktiskt var midsommar för vemfan bryr sig.
Vi kom hem vid tre. När vi stod och väntade på bussen i Slussen blev den en polack-fight några meter bort. Det var galet, de rev sönder en snubbes tröja och lackade ARN på varandra medan de små nätta kvinnorna i vita läderboots försökte lugna dom med gällt skrikiga uppmaningar. Sen kom farbror polisen, då var det inte lika kul längre.

Nu ska jag trefa Sonia. <3

Dagens ord: Hardcore. Det är hardcore. Vad finns det för svensk motsvarighet? Grov? Hårdkärna?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar