2010-06-21

Sås

Nu har man varit på grönan. Jag åkte katapulten och sket på mig med min moster, vann ingenting på lotteri men det är tanken som räknas, och såg en massa fjortisar. Kul! Fick grönan-kortet i sen födelsedagspresent, så nu kan jag se Tingsek när han kommer till grönan den 9:e augusti! WAY!

Har lyckats ladda ner en maaaaaaaaaaaassa musik nu så jag kommer ha fullt upp under hela sommarens resor hoppas jag. Det jag ser mest fram emot att lyssna på: Beirut. Fätt brä idjut.

Lallerstedts färdiggjorda pepparsås är för övrigt guds gåva till människan.

Dagens undran: Har ni någonsin sett en kär fjortis? Jag är hård men jag vet inte om jag kan ta deras uppdateringar på BDB om deras beloveds seriöst.. ("älskar dej finaste, finns för dej varje dah livet ut älsk, du gör mig hel <33) . Är det att vara kär? Ska man älska alla som dom är?

Heh.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Fjortisar kan inte vara kära, de har inga känslor. Allt de har är "brunkräm", cigaretter och ögonfransar som ser ut som spindelben. :(

    SvaraRadera