2010-06-25

JAG TRIVS BÄST I ÖPPNNA LANDSKAAAAAAAAAHP

Glad midsommar.. Fast.. näe. Kolla liksom, det var sol. Det var en bra dag. Men bara för att det är midsommar så måste det bli regn på något sätt. Molnen utanför är så jävla klockrena. Har plockat blommor och lagt dom i vas, klippt björkris och satt fast dom i verandaräcken. Ja midsommar är en högtid för att sätta grönska på onaturliga ställen. Är inte så taggad rent allmänt på högtider just nu, förstår dem inte riktigt. Det är inte så unikt antar jag, men det är så jag känner. Nu satte mamma på "Jag trivs bäst i öppna landskap" vilket får min familj att vråla av frustration och smärta, och galenskap sätts igång. Varför hon gjorde det har jag ingen aning om, retsticka är hon.

Ska ta mitt vitklädda jag (KLÄNNING OCH TUSSILAGO I HÅRET YAO) och försöka få mitt ansikte att matcha min outfit lite mindre, lite rouge lär funka.

GLAD HRRGGHH MIDSOMMARFNNGG
(sveriges flaggas färger yeeaah)

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar