2010-06-11

Just nu har jag dock hicka

Har skavsår på hälarna efter mina skor. Regnet öste ner imorse när vi sprang till tunnelbanan, sov hos Judith min vän för det var chill där igår. Mina skor blev blöta, och det blev nog hela jag också. Våt på ett dåligt sätt liksom blink blink. Skolavslutningen var snabbt över och nu är det tydligen sommarlov. Kommer sakna alla dom som man hejar på i korridoren men som man liksom inte umgås med på fritiden. Jag fyller år i övermorgon. Shiat. Kommer bli en lovely dag tror jag.
Jag finurlar på det faktum att när du höll om mig så kände jag mig trygg. Inte så konstigt kanske.

Nu ska jag in till stan och se på bio med mina små söta kusinvitaminer och min moster. Det blir en barnfilm såklart, "Varning för vilda djur". Lär ju äga hårdare än hårdast. Ikväll blir det mys hos Alva.

Dagens ord: När säger man jag och när säger man mig? Typ: Du är längre än mig/jag? Brainfuck på topp.

Dagens: Göra earthquake-test på bakfull Albin (skaka honom som ett hjon för att fastställa att han klarar en jordbävning)

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Du är längre än jag!!11 för det är satsförkortning, egentligen ska det vara "än jag är" och man kan inte säga "än mig är" okej det här blev lite flummigt fast man kan ju säga båda men "jag" är grammatiskt korrekt

    SvaraRadera
  2. ÅH JAG FATTAR. Äntligen. BRA DU ÄR SARA <3

    SvaraRadera