2010-06-13

HAPI BÖFDEY 2 MI

Har fått jättefina presenter. Snart kommer släkten hit, och de avlöses sedan av 20 vänner. 20 underbara favoritvänner.

Jag har lovat mig själv att svara på varje gratulation på facebook, enskilt. Det är artigt. Modern artighet.
JAG ÄR ÜBERTRÖTTSICH PÅ VICTORIA OCH DANIEL. Kylskåpsmagneter med deras leenden på, frödinge säljer en mini-bröllopstårta, gevalia säljer kärlekskaffe, dom är på varje förstasida (jag orkar inte med Victorias kraftiga käkben längre, herregud) och det är affischer överallt på folk som friar och skriver gratulationsbrev till kungaparet. Det är värre än alla hjärtans dag.

... så skiljer som sig om ett år ;PPpp;pP;P. SKULLE ÄGA SÅ HÅRT. Det skulle jag göra om jag var Victoria, sen skulle jag dra till Bali och bli på smällen.

"Celebrate meeeeee!"(interncitat) instead, skit i Victoria och Daniel. Posters på Inkzor över hela stan istället?
Svar: Ja.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar