2010-06-05

Simbaa...



Igår var jag död. Inte nådigt att vakna kvart i sex när man somnade ett. Nåja, det var sista gången på flera månader. Var trots sömnbrist glad igår. Det är helg liksom. Snart är det måndag. Jag fyller år om en vecka och en dag, och det är skolavslutning på fredag, wohoo.

Albin-skämt, nej, Moa och Matilda-skämt tydligen:
När man har mens och ligger i sängen med sin pojkvän och myser ska man ta lite av blodet på fingrarna, och med innerlig min stryka det på pojkvännens panna och säga "Simbaa..."

Spola fram till 03:00 och 07:25 så fattar ni grejen.



Jag dog. Kärlekshandling. <3

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Fast, det var ju mitt och Moas skämt med mensen. Albins var med sarre - Såklart.

    Puss.

    SvaraRadera
  2. Haha, gillar att du rättar varje gång jag lägger upp något sånt. :)

    SvaraRadera