2010-06-16

Hej jag er ledsen kat

Jag är hemma. Skulle egentligen varit barnvakt här men Lina hade tagit fel på dagen för sin klipptid så hon hämtade nyss barnen igen. De hann dock köra slut på Harpo rätt rejält.

Så nu har jag en hel kväll att spendera på något sätt. Min bror är borta, min mor är i London och min far är på personalfest. Inte så mycket att göra dock eftersom jag måste vara här med hunden. Tänker väl ta en promenad sen för att ha något att göra. Äta middag också kanske, ska göra något som inte innefattar pasta för det var det enda jag åt till lunch. Pasta med lite sås. Nom typ.

Gjorde en videoblogg förut också, men det blev liksom skev. Filmade den stående istället för liggande så folk kommer liksom få vrida på huvudet om jag lägger upp den och det är störande så jag lägger inte upp den.. Jag sa bland annat att jag ska jobba som modell nu för en kompis, hon har ett projekt på G, en show som hyllar 70-talet. Hon ska sjunga och spela musik och hennes kompis ska ha modevisning med 70-tals kläder och jag ska vara med. Kommer visas på Lava och på Ung08. Haha, hur ska det gå egentligen. Ibland undrar man vad jag tänker med.

Dagens ord: 29.90. För att affärerna inte kan skriva att det kostar 30 istället, för det ser ju såå mycket billigare ut om man skriver 29.90.

/inkzor

1 kommentar: