2010-06-07

Mitt icke-existerande liv som talar

Nu ska jag ha sexualkunskap med min lärare, och vi ska ha "Fråga Lotta" istället för "Fråga Olle".. Hon ska bjuda på saft och kakor också. Alltså, det kommer bli awkwaaard (uttalas ackvàrd). Vad ska man fråga liksom?
"Vad är en kondom?
"Du vet när man har 69:an, och så ser man att killen har bajs i rumpan, vad gör man då?"
"När förlorade du oskulden?"

Det blir bara fel.

Visst har man en bra ringsignal för de där stunderna då man glömt att sätta på ljudlöst på lektionerna, och mobilen ringer när det är helt tyst och läraren håller på och pratar? Det är bäst. Alla hör, och man ba "håhåhå". Jag har "It's only you, part 2" med Salem. In my HEART!
Eller så har man ett liv.. Suck. Ska träffa Josefina när jag slutar, hon vill se min hund. Ska bli kul.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar