2010-06-02

DA

Tictac är gott. Jobbigt bara att när man ska hälla ut en liten, fin tablett i handen så kommer en våg hela världens tabletter ut ur asken och ramlar ner på golvet. Synd.

Ryssvärmen har anlänt, tycker det är så fint att det kallas så. Man tänker på sommaren som ryss. Ryssar är roliga.

Har ni någonsin blivit sådär charmigt avbrutna av er kärlek med en kyss när ni nervöst pratat på om allt som är jobbigt? Fint och romantiskt som på film, liksom. Det har inte jag blivit, tror jag, men om jag hade det hade jag nog blivit förbannad och skällt ut honom. Man avbryter inte folk.

Möh jag har så mycket jag borde göra. Och KIS-föreställningen ikväll kommer gå så dåligt.

/inkzor

1 kommentar:

  1. Alla ryssar jag känner är dumma. :(
    Men HAHAHA, håller med. Skulle också bli sur om han avbröt mig med en kyss :( what the hell!

    SvaraRadera